
-
Ken
2020-04-22 12:50
(評価のみ)

-
Miyu
2020-04-21 13:55
(評価のみ)

-
Masa
2020-04-21 11:24
(評価のみ)

-
MICHI
2020-04-16 11:13
REMS受講。私のつたない英語を理解してくれながらも、スピードがあり、緊張感のあるレッスンです。今まで受講した先生の中で一番プロフェッショナルな先生です。

-
Masa
2020-04-14 21:02
(評価のみ)

-
miyamu
2020-04-09 14:05
She is one of my good & favorite teacher.Today, I took a callan class, stage4.Her speaking pace and pronunciation are good. And she checked my pronunciation and mistakes.
I will take her class again.

-
Sige (Naoshige)
2020-04-07 21:02
カラン受講。スピード感ありつつ、こちらの間違いをしっかりフォローして下さった。

-
Naoki
2020-04-07 20:28
REMS受講。雰囲気良く、発音良く、非常にテンポ良く進めて下さるので満足できるレッスンでした。また受講したいです。

-
akko577
2020-04-03 12:04
I understand your explanations perfectly!

-
Hiroko
2020-04-02 12:14
(評価のみ)