
-
Sandra
2020-08-22 11:04
We had a great lesson. Thank you so much. =)

-
Helene
2020-08-21 21:32
Hello teacher,
I don’t no why but I can’t go in the class.
It’s 21.08.2020
Helene
PS: ina-Bauer Pokal 2018 (a pink dress)

-
jialu
2020-08-21 18:25
(評価のみ)

-
Rain
2020-08-20 16:21
(評価のみ)

-
zhaozihe
2020-08-20 11:56
(評価のみ)

-
Hiro
2020-08-18 12:34
発音レッスンを受講しました。最初から最後まで、本当にすごく丁寧に教えて頂いて、とても勉強になりました。
またぜひお願いしたいと思っています。ありがとうございました。
---
I took his pronunciation lesson. I learned a lot from the beginning to the end of that time.
I would ask him for the lesson again. Thank you very much!

-
jialu
2020-08-18 09:42
(評価のみ)

-
jialu
2020-08-18 09:42
(評価のみ)

-
Mari
2020-08-17 10:27
He is a excellent teacher!

-
Lina
2020-08-15 15:40
(評価のみ)