
-
Kazuhiro
2024-12-27 19:21
(評価のみ)

-
komugi
2024-12-27 11:57
ノイズがあり、聞き取りづらい点が少しありました。その他は大満足のレッスンでした。

-
Oka
2024-12-27 11:26
(評価のみ)

-
Kayo
2024-12-26 19:26
(評価のみ)

-
Mi
2024-12-26 10:14
(評価のみ)

-
Tomo
2024-12-23 21:58
Really excellent leading a lesson, so thanks to you, I could practice speaking English a lot. Merry Christmas, and see you, Teacher Abbott! :)

-
Taichi
2024-12-20 12:30
久しぶりに先生のレッスンを受けることができました。とても楽しかったです。

-
Sumire
2024-12-19 18:29
(評価のみ)

-
Mi
2024-12-18 20:37
(評価のみ)

-
Cindy
2024-12-17 19:05
(評価のみ)