とてもやさしくて、間違ったところを励ましてくれながらやり直してくれました。ありがとうございました。またよろしくお願いします。
thank you for the lesson. have a good day!
Sachi
2025-10-27 18:56
(評価のみ)
Yuki
2025-10-26 20:25
(評価のみ)
Yuto
2025-10-25 18:56
(評価のみ)
Ayaka
2025-10-23 20:32
Thank you for supporting our choir recital! I'll do my best. The solo is difficult, so I'll try not to make any mistakes! Thank you for the fun lesson! See you again in class!