
-
tomomi
2020-09-10 17:59
(評価のみ)

-
MASAHIRO
2020-09-10 07:30
カラン9受講。聞き取りやすい。readingキリが悪く、少し延長してもらった。ありがたい。

-
Riho
2020-09-10 06:48
(評価のみ)

-
Riho
2020-09-10 06:48
(評価のみ)

-
Sachiko
2020-09-08 18:58
(評価のみ)

-
Naoki
2020-09-08 09:55
(評価のみ)

-
Yuko
2020-09-07 21:01
Thank you for your fun lesson!!

-
Moe
2020-09-06 11:09
明るく楽しくしっかりとレッスンしてもらえました。練習が多く感じて心配しましたが、子供が今日はできた気がする、と満足していたので、とても良かったです。

-
Daiki
2020-09-06 08:36
(評価のみ)

-
Yumiko
2020-09-05 20:54
I’ve been taking her lesson for 6 months.
She is very kind and cheerful, so I can talk to her without getting nervous.
Her lesson is not only fun but also very useful.
She knows that I wants to improve my speaking skills, so she gives me a lot of opportunities to speak.
Thanks to her, I am enjoying my English study very much.
She's a really wonderful teacher!