
-
Lily
2020-08-28 11:29
老师还可以,但上课会老是看键盘,有时会不理孩子。不是很推荐

-
Silvano
2020-08-25 19:13
(評価のみ)

-
Yison
2020-08-23 18:26
(評価のみ)

-
ailifeiya
2020-08-21 19:22
(評価のみ)

-
zihang
2020-08-17 21:49
(評価のみ)

-
Ayaka
2020-08-16 18:27
(評価のみ)

-
Fuki
2020-08-16 16:58
カランStage2 受講。丁寧な教え方でした。

-
Yoshinori
2020-08-16 08:13
Ms.Hasset was kind and the lesson was good.Thank you!
In response to the topic conversation, I thought that I prefer business English conversation because I'm supposed to use English at work.
So next time, I would like to take Business English.

-
nao
2020-08-16 06:56
テンポ良く進んでいくレッスンがいい感じでした。
聞き取りやすい英語でした。

-
wangmeng
2020-08-14 12:09
(評価のみ)