
-
Shinnosuke
2020-09-01 20:48
(評価のみ)

-
Shinnosuke
2020-09-01 20:45
(評価のみ)

-
Daisuke
2020-08-30 11:47
(評価のみ)

-
Ayaka
2020-08-16 18:27
(評価のみ)

-
Fuki
2020-08-16 16:58
カランStage2 受講。丁寧な教え方でした。

-
Yoshinori
2020-08-16 08:13
Ms.Hasset was kind and the lesson was good.Thank you!
In response to the topic conversation, I thought that I prefer business English conversation because I'm supposed to use English at work.
So next time, I would like to take Business English.

-
nao
2020-08-16 06:56
テンポ良く進んでいくレッスンがいい感じでした。
聞き取りやすい英語でした。

-
Toshiki
2020-08-14 07:57
とても素晴らしい先生です!

-
Shu
2020-08-13 22:00
「スキあらば誰かにメールかチャットをしていました。気分が悪いです。」と書いていた方がいらっしゃいましたが、なんとなく意味わかったです。なんかたまにワンクッションあるときがあって、カランやっているときなのでちょっと不思議でした。なんでしょうねぇ。

-
Miyu
2020-08-07 09:26
(評価のみ)