
-
Marx
2018-02-25 02:40
(評価のみ)

-
Colin
2018-02-21 12:30
(評価のみ)

-
Delanno
2018-02-20 07:52
Professor simpático e didático

-
Barb_Ramos
2018-02-03 07:14
Mr. Dirkim is very patient and he explains every word with calm.
He´s very jolly too.

-
Eric
2017-12-30 15:12
(評価のみ)

-
Sayaka Takamori
2017-12-29 07:29
文法的な誤りが複数回あり。
感じは良いが、教師としての能力に問題あり。

-
Claudio
2017-12-21 07:03
(評価のみ)

-
Frank
2017-12-20 19:46
(評価のみ)

-
Fumiko
2017-12-09 15:02
QQEベーシック受講。
よく笑って、冗談とかも挟んでくれる先生。
雰囲気はすごくいい。
文法の説明はめっちゃ普通。期待してたより普通。
楽しくやりたいときはいいと思う。

-
Lisa
2017-12-08 10:58
Dirkim is very approachable and exerts himself to make new words easy to understand in class. Nice job!