
-
KIYO
2026-02-24 22:28
初めての先生でしたが、大変すばらしい先生でした。テンポも落ち着いていて発音もとてもきれいで教え方が非常にわかりやすかったです。とても人気の先生でなかなか予約がとれなそうですが、ぜひまた授業を受けたいです。

-
MIU
2026-02-23 21:07
I would rate her 10 out of 10!

-
Yumiko
2026-02-21 21:59
(評価のみ)

-
MIU
2026-02-21 08:50
(評価のみ)

-
SHUKO
2026-02-20 20:50
久しぶりにDhyme先生の予約が取れました。いつ受けても素晴らしい先生です!

-
Toshi
2026-02-20 19:26
(評価のみ)

-
HARUKI
2026-02-18 22:29
(評価のみ)

-
Yumiko
2026-02-14 21:56
(評価のみ)

-
MIU
2026-02-13 22:33
My excitement rises when I know that I have a lesson with her.

-
MIU
2026-02-13 22:32
I feel like I feel relaxed when I take her lesson. Like I can always rely on her.