
-
Jay
2021-01-23 00:17
(評価のみ)

-
Shion
2021-01-21 19:59
(評価のみ)

-
Nao
2021-01-19 21:38
Thank you for today's lesson.
I'm always very satisfied with your lesson.
Although you were late for today's lesson, you covered the time loss you've made by extending the lesson.
I'm much appreciated for your sincerity.

-
Yuri
2021-01-19 19:44
Thank you so much!

-
Hiroki
2021-01-12 20:57
(評価のみ)

-
Reina
2021-01-07 21:04
カラン5受講。とても速い説明だったが聞き取りやすかった。発音のミスはだいたい指摘してくれていたが、欲を言えば私がうやむやに発音してしまったところも指摘してもらえるとさらに嬉しい。合間に入れる短いコメントから、面白い雑談をしてくれそうな先生だと思った。トピックカンバセーションも受講してみたい。

-
Hiroki
2021-01-06 20:17
(評価のみ)

-
Nao
2021-01-06 08:52
カランを受講しています。とてもスピード感がありサクサク進めて頂けます。またリピート受講したいと思います。

-
Saeko
2021-01-05 23:56
(評価のみ)

-
MIHO
2020-12-30 05:45
(評価のみ)