
-
Kazu
2025-07-26 14:27
(評価のみ)

-
Minori
2025-07-25 21:26
(評価のみ)

-
Eugene
2025-07-24 14:57
Perfect lesson.
Thank you!

-
Naohiro
2025-07-24 14:28
(評価のみ)

-
Hinata
2025-07-22 13:27
(評価のみ)

-
hiro
2025-07-18 21:34
As always, she taught me in a fun and good pace. It was a great practice. Thank you very much.

-
Kura
2025-07-16 19:26
(評価のみ)

-
hiro
2025-07-14 21:00
She taught me at a good pace as always, and it was a good practice for me to improve my conversation skills. Thank you very much!

-
Michelle
2025-07-12 20:27
(評価のみ)

-
Yoichiro
2025-07-12 19:33
カランを受講。明るい雰囲気の非常に良い先生です。スピードは少し早めですが、発音がキレイなので聞き取りやすく、良い緊張感をもってレッスンを受講する事が出来ました。次回もぜひ受講したいです。