
-
Ko
2021-01-17 11:38
(評価のみ)

-
Ko
2021-01-10 16:22
(評価のみ)

-
Masa
2021-01-09 11:42
The tempo of the conversation was very good and I was able to enjoy the lesson with this teacher. He seems to be good at the Callan method.Thank you.

-
Maki
2020-12-28 06:26
(評価のみ)

-
Yuna
2020-12-26 12:38
(評価のみ)

-
kk
2020-12-22 08:46
カラン9を受講しました。カランとしてはかなりスローテンポです。いい間違いも時々ありました。

-
Yas
2020-12-21 18:38
Callan4受講。正確な発音でテキパキと進めてくださる印象です。また受講したいと思います。

-
coro
2020-12-21 06:28
カラン受講。優しい先生で、安心して受けられました。

-
tadayuki
2020-12-15 21:17
He was kind and very nice.

-
YUYU
2020-12-14 17:45
もっとやりたいです♪