
-
Asu
2020-05-20 22:53
(評価のみ)

-
Asu
2020-05-20 22:53
(評価のみ)

-
Keiji
2020-05-19 06:27
(評価のみ)

-
Masumi
2020-05-18 14:56
(評価のみ)

-
Masumi
2020-05-18 14:56
(評価のみ)

-
Keiji
2020-05-18 06:26
(評価のみ)

-
Satoru
2020-05-16 15:59
she is so sincere.
i felt it is so kind for me in her class.

-
Hachi
2020-05-13 11:58
カランメソッドStage3を受講しました。発音がとてもクリアでなめらかです。進め方が速いので、自分でこたえるというよりシャドーイングをするように繰り返させてもらって勉強になりました。

-
KAZUYO
2020-05-12 15:00
(評価のみ)

-
Darya
2020-05-11 10:30
I really enjoyed talking with this teacher, she was kind and interesting. This was my first time taking lessons here, and I am satisfied with it. Thank you!