
-
Yui
2021-01-08 20:42
She taught me very politely and gave me solid feedback.
She is very good at teaching.

-
Chihaya
2021-01-03 14:31
はじめてでしたが、先生もやさしく、とても楽しそうに取り組んでくれました。

-
Nami
2021-01-03 13:25
Thanks for fun conversation with me today, Takami!
It seems like you'll never fail to run out of conversation and you speak English really nicely. I like the way you speak. Anyway see you soon! Good day!

-
Miyu
2020-12-30 15:49
(評価のみ)

-
Kei
2020-12-30 12:32
(評価のみ)

-
suzuman
2020-12-28 20:57
大変わかりやすく親切で明るく日本人に好かれるタイプの先生です。又、レッスンお願いします。ありがとうございました。

-
mika
2020-12-28 20:31
初回無料レッスンのレベルを決めるレッスンでしたので、とても緊張しました。とてもやさしかったです。

-
Sa
2020-12-20 12:31
(評価のみ)

-
navie
2020-12-20 08:58
カランステージ10を受講しました。
悪くはないのですが、こちらもの意図と関係なしにどんどん進んで行ってしまうので、あいまいなままレッスンが終わったような気がします。
印象的には悪くないのですが・・・今一つ不満足でした。

-
Luciano
2020-12-13 19:38
(評価のみ)