
-
tommy
2022-11-14 22:54
(評価のみ)

-
Itsuka
2022-11-14 20:27
スムーズなレッスンでした。言い回しや発音のアドバイスもレッスン後のメッセージで丁寧にいただきました。
時間ぴったりに始まったのも良かったです。

-
Tomo
2022-11-14 05:07
She always listens to me so carefully that corrects my mistakes precisely. Great teacher for me! Thank you!

-
Tomo
2022-11-13 19:53
I enjoyed the lesson! Thank you!

-
Riko
2022-11-13 00:33
最高です!
Free!トークでも盛り上がります。
REMSをお願いしていますが、進みも丁寧です。
わからないこときも助け舟を出してくれます。
またお願いしたいです。

-
Sae
2022-11-12 14:22
(評価のみ)

-
Haruto
2022-11-12 13:57
(評価のみ)

-
tommy
2022-11-11 19:31
(評価のみ)

-
Tomo
2022-11-10 20:48
Thank you! I always enjoy her lesson.

-
Sao
2022-11-09 14:10
(評価のみ)