
-
KANAKO
2019-06-05 00:05
(評価のみ)

-
Sayuri
2019-05-23 14:37
優しくてハキハキしているので理解しやすかったです。
説明も丁寧でわかりやすかったです。
ありがとうございました。

-
Maki
2019-05-18 21:33
(評価のみ)

-
Maki
2019-05-11 21:30
(評価のみ)

-
Maki
2019-05-07 21:44
(評価のみ)

-
Maki
2019-05-03 22:17
(評価のみ)

-
Ayanosuke
2019-05-02 01:19
As on the other students' comments, she is a really good teacher. She is patient, witty, and smart. Her pronunciation is good. I also highly reccomend her.

-
Maki
2019-04-30 21:31
(評価のみ)

-
Maki
2019-04-14 15:11
(評価のみ)

-
Naoki
2019-03-14 22:29
カラン受講。雰囲気良く、スピードも適度に速く、指摘も適切にして下さり申し分のないレッスンでした。また受講したいです。