
-
Hiromi
2025-06-21 10:26
(評価のみ)

-
Daigo_Kato
2025-06-20 19:27
すごくレッスンに向き合ってくれている感じがした。

-
Ami
2025-06-20 13:56
(評価のみ)

-
YUKA
2025-06-20 11:28
聞き取りやすく、ポイントを押さえながら教えてもらえるので、分かりやすいです。また受講したいと思います。

-
kenny
2025-06-20 10:29
(評価のみ)

-
Yukari
2025-06-19 18:55
(評価のみ)

-
Satoshi
2025-06-18 19:27
(評価のみ)

-
Mayu
2025-06-18 18:27
(評価のみ)

-
KOHARU
2025-06-17 21:50
初心者の子供向けではないかな。
自らやる!と言った子どもは凹んで終わりました。
でも理解力のある方には良い先生だと思います。

-
Yuko
2025-06-17 12:58
Thank you for another enjoyable lesson today. I haven't been able to take many lessons recently, so I was a little nervous, but thanks to you, I was able to enjoy learning. I would like to take your lessons again.