
-
Christine
2020-12-30 10:07
(評価のみ)

-
Christine
2020-12-30 10:06
(評価のみ)

-
Christine
2020-12-30 10:06
(評価のみ)

-
Christine
2020-12-30 10:06
Thank you so much, teacher Peura<3
Happy New Year!!!

-
Takako1
2020-12-29 20:29
I've met such a lovely teacher for the first time! She's very good at talking and I had a lot of fun with her!

-
Haru
2020-12-28 20:31
(評価のみ)

-
Tahara
2020-12-26 19:39
カランのレッスンを受けました。
とてもハキハキとしていて
スピード感もあってよかったです。
間違いもすぐに指摘して
直してくれたり、
レッスンの進め方も
とてもスムーズでした。

-
Aoshi
2020-12-22 09:18
(評価のみ)

-
KYO
2020-12-21 22:07
(評価のみ)

-
Kohsei
2020-12-20 21:27
thank you very much.
it was very good lesson.