
-
Yuki
2020-08-05 13:58
(評価のみ)

-
Lindsey
2020-07-30 00:01
(評価のみ)

-
Lindsey
2020-07-30 00:01
I really enjoyed our class! You're a very good teacher and friendly person. How I told you I think that others students must to try writing the evaluations in English, because the teachers deserve it ;)

-
Macaroons
2020-07-29 10:50
最初はリズムが掴めませんでしたが、根気よく説明反復してくれて徐々に慣れることができました。感じのいい方でよかったです。

-
Asa
2020-07-28 23:25
(評価のみ)

-
yao zhen
2020-07-23 16:47
(評価のみ)

-
Sulamita
2020-07-23 00:00
(評価のみ)

-
yao zhen
2020-07-22 16:30
(評価のみ)

-
Leonardo
2020-07-21 10:59
(評価のみ)

-
Leonardo
2020-07-21 10:59
Have a good day, Sylvianah 😊