
-
Yassan
2024-03-04 19:00
(評価のみ)

-
LinoLea
2024-03-04 12:28
(評価のみ)

-
LinoLea
2024-03-04 12:28
(評価のみ)

-
LinoLea
2024-03-04 12:27
(評価のみ)

-
Miwako
2024-03-04 11:57
とても良い先生でした。レッスンもわかりやすく、楽しいレッスンでした。

-
haru
2024-03-04 11:41
web英会話が初めてだったのですが楽しくレッスンできました。いい時間をありがとうございました!
Thank you for the first English conversation lesson.
It was my first web English conversation lesson itself, so I wondered if it would be okay, but it was a good time and I enjoyed speaking with you.

-
Yui
2024-03-04 10:51
(評価のみ)

-
Yon
2024-03-02 21:27
トピックカンバセーションを受講しました。明るい先生で、トピックに関連していろいろなことを話してくれました。楽しかったのでまた受けたいです。

-
Nagy
2024-03-02 20:26
(評価のみ)

-
Yoshi
2024-03-02 19:56
(評価のみ)