
-
Kohei
2021-02-08 23:07
(評価のみ)

-
April
2021-02-06 08:03
丁寧なレッスンをしてくれました。こちらの理解度に合わせて、緩急を調整してくれます。

-
Kazu
2021-01-31 10:58
カランを受講しました。ペースもよく笑顔もあり、発音も聞き取りやすいです。また受講したいです。

-
Sachiko
2021-01-27 19:00
(評価のみ)

-
Shoma
2021-01-23 18:31
テンポよく出来ました。

-
April
2021-01-23 08:05
Thank you for being so attentive to detail during my lesson!
And thank you for giving me extra time in my lesson also.

-
Maki
2021-01-23 07:03
There is no problem the way she teaches. She is an excellent teacher.

-
Junko
2021-01-20 09:31
(評価のみ)

-
Kohei
2021-01-16 05:52
(評価のみ)

-
Sumi
2021-01-12 21:27
カランメソッド
初心者でもわかりやすく、やりやすかったです。
聞き取りやすい英語でよかったです。
ありがとうございました。