
-
Jun
2024-07-07 13:34
(評価のみ)

-
Ringochan
2024-07-07 12:34
カランStage12受講。
さすが高ポイントの先生という感じのレッスンを受けることができました。
あいまいな答えの時に絶妙なタイミングでリピートしてもらえるところがやりやすかったです。発音もきれいで明るく親切な先生でした。次もぜひお願いしたいと思います。

-
taishi
2024-07-03 11:28
とても明るい先生で楽しく学べました!
発音もきれいで聞きやすかったです。

-
Jun
2024-06-30 17:04
(評価のみ)

-
Jun
2024-06-23 14:19
Thank you, Zosia san, for your speedy lesson. I'm sorry that the lesson time was exceeded due to my insufficient preparation.

-
Sena
2024-06-23 12:26
学んだことをじっくりと確認してくれた。

-
Kakuki
2024-06-17 12:25
(評価のみ)

-
Keita
2024-06-13 22:34
(評価のみ)

-
Yuko
2024-06-06 12:59
Thank you for a wonderful lesson today. I learned a lot because the teacher gave the lesson at a much better pace. Also, the teacher is very charming and nice with her smile and gestures. Thank you very much.

-
Izumi
2024-06-06 12:55
(評価のみ)