
-
kaien
2021-08-09 10:44
I enjoyed today’s lesson as always, thank you!! I’m looking forward to the next lesson.

-
kaien
2021-08-09 10:43
It was a fun lesson today as well. Thank you!

-
kaien
2021-08-09 10:42
当初予約したレッスンの内容を私のレベルにあったものに変更してくれました。受講する人のレベルをきちんと見極めてレッスン内容を変更するところが非常に良かったです。ありがとうございました。

-
kaien
2021-08-09 10:38
今日も楽しいレッスンでした。ありがとうございました!

-
kaien
2021-08-09 10:32
I enjoyed class with my teacher Sharpay today.
I am always grateful for your help.

-
kaien
2021-08-09 10:30
Teacher Sharpay is very friendly and kind. Thank you so much.

-
AIKO
2021-08-05 12:33
(評価のみ)

-
Miwa
2021-08-04 13:19
とても分かりやすく、楽しいレッスンでした。

-
Teruki
2021-08-04 10:48
(評価のみ)

-
AIKO
2021-08-02 13:57
(評価のみ)