
-
KSK
2025-06-30 21:57
また受けたい。明るくて良い先生。

-
MAY
2025-06-30 08:22
(評価のみ)

-
Mio
2025-06-29 17:18
楽しいレッスン、ありがとうございました!

-
Hiro
2025-06-28 06:30
(評価のみ)

-
Nao
2025-06-25 21:35
カラン受講。
Daily Revisionはこちらの回答を待つ形で進むが、今回は私の準備が甘かったこともあり大変でした。

-
yasu
2025-06-22 16:11
(評価のみ)

-
Mio
2025-06-21 19:25
いつも楽しいレッスンありがとうございます♪

-
hiro
2025-06-20 21:33
Today, as always, I was able to study in a fun and relaxed manner. Thank you very much.

-
hiro
2025-06-16 21:58
As usual, she taught me in a fun way, so I was able to learn without feeling nervous. I was able to practice a lot and I got a lot out of her.

-
Mio
2025-06-14 19:56
レッスンを盛り上げて下さり、ありがとうございました♪