
-
Masa
2021-02-08 11:05
I could enjoyed the free talking.
The new article seems to be difficult, but your explanation for the new words was easy to understand for me.
Thank you.

-
kohana
2021-02-05 11:41
とても優しく明るい先生でした!また先生のレッスンを是非受けたいです。ありがとうございました♪

-
Masaki116
2021-01-14 17:20
(評価のみ)

-
Hitomi
2021-01-11 22:01
(評価のみ)

-
Aki
2021-01-10 21:24
(評価のみ)

-
Tomo
2021-01-07 09:24
(評価のみ)

-
Nori
2021-01-04 22:59
スタディサプリビジネスイングリシュを受講しました。
いつも笑顔で優しく指導してくれます。
また、各situationでは私の経験について、同様の経験がないかを英語で説明するなど、テキスト以外の語彙やスピーキングを試すことができます。
この先生は発音も綺麗なのでお勧めの先生の1人です。

-
Akane
2021-01-03 21:56
She corrects my mistakes patiently and enthusiastically. She sends texts to teach me new words and phrases, which is so helpful for me. I also enjoyed a small talk with her. I feel her skill in teaching is quite professional.

-
Aki
2021-01-03 21:34
(評価のみ)

-
Youko
2020-12-29 07:56
(評価のみ)