
-
Nozomi Okamoto
2018-02-24 16:09
She's friendly. I could enjoy her lesson. Also, anytime she realize my pronounciation's wrong, she correct my pronunciation. It was good help for me.

-
Mariko
2018-02-21 07:25
(評価のみ)

-
lisa
2018-02-10 15:43
she is a very good teacher to everyome

-
SATOMI
2018-02-08 21:56
(評価のみ)

-
Eder
2018-01-31 09:36
(評価のみ)

-
yuuko
2018-01-20 16:09
QQ BASICを受講した。明るくてとても良い親切な先生でした。

-
Jefferson
2017-12-08 18:51
(評価のみ)

-
Seiji
2017-12-07 18:58
とても分かりやすく、親切な先生でした。

-
rina
2017-12-06 22:21
ユニークな先生で、楽しい授業になりました。次回もお願いしたいです。

-
naopapa
2017-12-05 21:30
(評価のみ)