
-
Kurumi
2022-10-24 08:06
(評価のみ)

-
Tomo
2022-10-23 20:57
Thank you!

-
Tomo
2022-10-23 20:57
My 1st "Topic Conversation" lesson was enjoyable. Thank you!

-
Tomo
2022-10-23 20:55
(評価のみ)

-
Riku
2022-10-20 23:27
(評価のみ)

-
Riko
2022-10-19 23:35
すごい楽しいレッスンだった!
最初にちょっとしたおしゃべりでリラックスできたのが本当にありがたかったです。
終わってみて、他の方の評価を見て納得しました。
そういえば、評価の高い先生でした。
時間帯は合いませんが、またいつか必ず受けたいと思います。
本当にありがとうございました!
That was a hell of a fun lesson!
I really appreciated the little chat at the beginning to help me relax.
When it was over, I was convinced by other people's evaluations.
That said, she was a highly rated teacher.
I would definitely take it again sometime, even though it's not in my time zone.
Thank you so much!

-
Hope
2022-10-18 07:32
小5の娘がとても、楽しくレッスンを受けています☆

-
Kurumi
2022-10-17 22:28
(評価のみ)

-
tommy
2022-10-16 12:00
(評価のみ)

-
tommy
2022-10-16 12:00
(評価のみ)