
-
Yuki
2021-07-04 11:25
Thank you for a great English lesson. I was nervous because this was my first lesson. But the teacher was very easy to talk and I really enjoyed talking and learning English.

-
Taa
2021-07-03 12:55
(評価のみ)

-
Ritz
2021-07-03 01:08
6歳の息子がお気に入りの先生です。
息子は答えが分かると先生が話している途中でも話し出してしまうのですが、それでも毎回優しく対応してくださり感謝しています。

-
Rio
2021-07-02 21:40
人見知りの娘が初めからとても笑顔でレッスン受けてました^ ^

-
Taichi
2021-07-02 13:46
5才の子供がレッスンをうけました。
パペットを使って、子供にもわかりやすく教えてくださり、子供も楽しんでいました。

-
Shoya
2021-06-29 20:53
丁寧でとても分かりやすいです。

-
Keigo
2021-06-29 20:01
(評価のみ)

-
Aya
2021-06-28 13:12
Thank you for your lesson!
I was so nervous, but your friendly atmosphere made me relax.
I want to have your lessons again!
Thank you so much, Mr.Leonard.

-
Keigo
2021-06-24 18:32
(評価のみ)

-
Pandaaa
2021-06-24 08:35
子どものレッスンでお世話になりました。
とても楽しかったようです。
終わった瞬間に「またこの先生のレッスンが受けたい!!」と言っていました。