
-
DAISUKE
2019-09-25 05:15
He was kind enough to support me at this level.
====================
Teacher Zevlin
Thank you for your class and immediate feedback.
Speaking English is awkward and annoying, but I want to improve on this occasion. Help me! I look forward to working with you.

-
Kaori
2019-09-23 06:57
カラン10受講。
とても優しく、感じのいい先生です、

-
Isao
2019-08-13 01:03
Great!

-
Mika
2019-06-25 22:03
(評価のみ)

-
Leyla
2019-06-08 02:57
(評価のみ)

-
Satoru
2019-04-10 00:01
CALLAN METHOD Stage 3受講。
少し発音にくせがありましたが丁寧に授業を進めていたと思います。

-
Takashi
2019-04-05 02:16
(評価のみ)

-
SACHIE
2019-01-19 06:45
(評価のみ)

-
SACHIE
2019-01-11 11:20
(評価のみ)

-
emile
2018-10-22 01:03
Callan 受講。
発音、スピード、間(ま)がとてもよかったです。
明るい先生で、レッスンを楽しめました。
また是非受講したいです。